Digital due diligence
M&A tilpasset til den ‘nye normalen’
I likhet med de fleste andre sektorer, har M&A bransjen og deres rådgivere måtte tilpasse seg en ny hverdag der reiser og fysisk kontakt er begrenset. Det har resultert i nye praksiser, en ‘ny normal’, for hvordan due diligence prosessen og selskapssalg planlegges, håndteres og gjennomføres.
I likhet med de fleste andre sektorer, har M&A bransjen og deres rådgivere måtte tilpasse seg en ny hverdag der reiser og fysisk kontakt er begrenset. Det har resultert i nye praksiser, en ‘ny normal’, for hvordan due diligence prosessen og selskapssalg planlegges, håndteres og gjennomføres.
Last ned e-boken for å lese mer om:
- Lærdommer fra digital due diligence så langt
- Hvordan bedrive sikker og effektiv due diligence fra hjemmekontoret
- Hvilke praksiser som må endres
- Hvordan skape nye prosesser bedre rusten for fremtiden og den ‘nye normalen’